Ofte stillede spørgsmål
Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?
Intet problem! Alt du skal gøre er at printe og udfylde vores fortrydelsesformular, som du finder her og vedlægge den din pakke sammen med en kopi af din ordrebekræftelse. Herefter sender du din pakke tilbage til os, og din betaling refunderes hurtigst muligt, såfremt din 14 dages fortrydelsesret gøres gældende.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?
Skriv til os på vores E-mail kontakt.shallow@gmail.com, så står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
Vi står altid klar til at hjælpe dig
Hos Shallow er vi først tilfredse, når du er. Tøv derfor endelig ikke med at kontakte os, hvis der skulle være det mindste. Ved henvendelse vedrørende en eksisterende bestilling, angiv da venligst ordrenummeret, som findes på din ordrebekræftelse (sendt til din E-mail).
Tjek eventuelt vores ofte stillede spørgsmål ud ovenfor, før du kontakter os - måske finder du allerede svaret på dit spørgsmål her på siden 😁
Kontakt os
💌 Udfyld nedenstående felter eller skriv selv direkte til vores E-mail: kontakt.shallow@gmail.com.